דוניה רוסה

כפר אומנים עין הוד

דוניה רוסה היא המסעדה הוותיקה ביותר מבין מסעדות הקבוצה, טומנת בחובה שנים של התפתחות קולינרית והיסטוריה מלאה.

בבית אבן בסגנון ערבי, בנו נכדיהם של דון מרכוס ודוניה רוסה את מטבחה של סבתם, כפי שהיה בנוי אז בחווה, לפני יותר מ-80 שנה, בנסיון לשחזר נאמנה את האווירה, הטעמים והריחות של אותו שולחן אוכל שהיה מתכנס בחוות דון מרכוס ודוניה רוסה .

צ׳וצ׳ו פאטיו

כפר אומנים עין הוד

בשנת 2008 הקמנו את הצ'וצ'ו פאטיו כדי לתת ביטוי גם להנאה שבדברים הפשוטים.
אחרי שיתמזל מזלכם ותפגשו את סרחיו צ'רניאק (המכונה צ'וצ'ו), תבינו איך בקלות אפשר להתאהב בדברים הפשוטים של החיים; המבורגר ובירה, כריך אסאדו ויין, ככה פשוט, ככה טעים.
אחרי שיטוט בסמטאות הנעימות של עין הוד או לפני הופעה חיה באמפי היפה, מוזמנים לעצור ולהתפנק בצל הנעים של הצ'וצ'ו פאטיו.

דוניה רוסה ברצלונה

דוניה רוסה ברצלונה

את דוניה רוסה ברצלונה הקמנו בשנת 2016, מתוך אהבה ישנה לעיר הנמל הקטאלנית וסקרנות ענקית לחומרי הגלם בצידו השני של הים התיכון.

בין כיכר קטלוניה לנמל, ברחבה היפה של המוזיאון לאמנות מודרנית ברובע הציורי של אל רבאל, שלחה הדוניה רוסה מעין הוד ספינת מחקר שזזה בין ארצות ומביאה נגיעות חדשות למטבח המקומי המסורתי.

נאפו יקנעם - bowl & roll

התעשיה 1, יוקנעם

סצנת המסעדות בשנת 2013 החלה לקבל תפנית כתוצאה מהמצב החברתי-כלכלי במדינת ישראל. על גל זה רכבו יותר ויותר יזמי מסעדות ובתי קפה אשר פזלו למוצרי מזון מהיר וזול. דווקא שם בתקופה סוערת זו נולד הרעיון של "FAST FOOD SUSHI". אצלנו תקבלו ארוחת סושי איכותית, במחיר נוח ובמהירות רבה ללא התפשרות על איכות, שירות וחיוך.

כבשה שחורה - הטכניון חיפה

הטכניון , חיפה.

כבשה שחורה שייך לקבוצה הקולינרית – קבוצת דוניה רוסה. החזון שלנו היה ליצור מקום שמגיעים אליו לבילוי הכולל בר עם אוכל קסום , עם חיבור למיקום הגאוגרפי שבו הוקם .
מקום מפלט קטן קסום באווירה מדהימה בלב אחד מהמוסדות הלימוד שנחשב כיום לאחד המובילים בתחומו בעולם ודורג במקום ה-25 בעולם בקטגוריית האוניברסיטה הטכנולוגית, על פי סקר “The Times Higher Education Supplement ” הבריטי. בדירוג אוניברסיטת גיונג טונג משנחאי, סין בשנת 2007 תופס הטכניון את המקום ה-38 בעולם ואת המקום הרביעי באירופה לאוניברסיטאות טכנולוגיות – הנדסיות.