כל מה שיש לכם לעשות בחוף כרמל

אזור חוף כרמל המשתרע מחיפה בצפון ועד לקיסריה בדרום הוא אחד האזורים היפים בארץ עם מגוון של  יעדי טיול אטרקטיביים: 

מסלולי טיול רגליים לרגלי הר כרמל, שמורות טבע ימיות, ארכיאולוגיה, היסטוריה ותרבות לצד בתי קפה ומסעדות. 

מיקומו של אזור זה במרחק נסיעה של פחות משעה מתל אביב ומטרופולין חיפה הופכים אותו למתאים במיוחד למי שמחפשים רעיונות לטיולים באזור הכרמל או טיולים באזור חיפה עם הילדים או בלעדיהם.

ניתן להגיע לאזור זה בקלות לטיול יום או כטיול מעמיק יותר במסגרת סוף שבוע עם לינה באזור חוף כרמל.

טיול שקיעה ועששיות בחוף דור נחשולים

עמותת התיירות כרמלים מציעה לכם הרפתקאה לילית מיוחדת במינה. טיול לילה חווייתי בחוף דור- נחשולים לאורם של העששיות. יציאה מחוף דור לעת שקיעה, העפלה לתל דור היפיפה למרגלותיו נמצאו אוניות טרופות ובהם תותחים, עוגנים, מטבעות זהב ועוד.

תצפית מראש התל אל עבר השקיעה ואורות הכרמל וחזרה לחוף דור בליווי עששיות. בדרך מפגש עם לגונות יפיפיות, להקות שחפים, צדפים מיוחדים וקסם של אורות וכוכבים. נקשיב לקולות הלילה, נצפה בכוכבים ונהנה מאווירה מיוחדת במינה

לינק לטיול >>

 סיור משעשע בליווי שחקן בסימטאות עין הוד

חוויה הומריסטית בסימטאות כפר האמנים עין הוד. מפגש עם דמויות קומיות שיובילו אתכם בין סמטאות קסומות, פסלים מרתקים וגלריות אמנים. במהלך הטיול נשוטט בין הגלריות ופסלי האמנים, נשמע על החיים בכפר, כולל הסודות שמאחורי הפסלים ונהנה מסיור תיאטרלי הומריסטי קורע מצחוק. לאורך המסלול נכיר את הסיפורים הקטנים שעושים את הכפר לכפר אמנים ייחודי ונשמע על הסודות והחגיגות שאסור לגלות.

לינק לסיור >>

טיול שקיעה ועששיות בנמל קיסריה כולל הדגמת ניפוח זכוכית

טיול יפייפה בחופי קיסריה הקסומה. יציאה מנמל קיסריה והליכה לאורך הנמל וחופי קיסריה הקסומה בליווי עששיות. במהלך הדרך מפגש עם חלקי פסיפס עתיקים הפזורים לאורך הדרך, צדפים מיוחדים ושרידי בית כנסת עתיק ממנו יצא נס המרד ברומאים. נאזין לקולות הלילה, נצפה בכוכבים ונהנה מאווירה מיוחדת במינה.

בהמשך צפייה מרתקת ומיוחדת במינה בהדגמה של ניפוח זכוכית ע”פ מתכון רומאי עתיק בן 2000 – מראה מרהיב ומהפנט! במהלך ההדגמה הסברים על היווצרות הזכוכית ואיך היא הופכת מחול ים פשוט לכלי יפיפה

לינק לטיול בקיסריה >>

סודות עין הוד סיור תיאטרלי משעשע בסמטאות הכפר

סיור תיאטרלי משעשע שיקח אתכם לסימטאות סודיות וקסומות בכפר האמנים עין הוד. במהלך הסיור תפגשו שחקן שיקח אתכם למסע מרהיב ומשעשע בין הפסלים והסימטאות. נשוטט בסמטאות הכפר שהן גלריית חוצות ענקית, נגלה את הסודות הכמוסים של הכפר ונשמע רכילות עסיסית… אתם מוזמנים להכיר ביחד איתנו כפר שהוא חוויה, המציע קסם יחיד במינו

בואו לסיור הקרוב ותפגשו את ג׳ורג׳ שפוקה המאעכר הפטפטן בעל הלב הרחב, או את פרופסור קוז׳ו שיקרע אתכם מצחוק כמומחה להכל ושום דבר, או את מרקו המפתיע והשנון שכשהוא בשטח לעולם לא תהיו במתח…

לינק לסיור תיאטרלי >>

מוזיאון המזגגה

מוזיאון המזגגה שוכן במבנה אבן דו קומתי מרשים, בלב קיבוץ נחשולים שבחוף הכרמל. את בניית המזגגה יזם הברון אדמונד דה רוטשילד בשנת 1891 כבית חרושת לבקבוקי זכוכית עבור היקבים בראשון לציון וזכרון יעקב.

לאתר המוזיאון >>

מחנה המעפילים עתלית

מחנה המעפילים נמצא בסמוך לכביש החוף מצפון ליישוב עתלית. המחנה הינו אתר לאומי ומשמש כמרכז חינוכי ללימוד מורשת ההעפלה. במחנה נכלאו מעפילים שנתפסו לאחר מאבק עם הבריטים בעת עלייתם לארץ ישראל בדרכי הים והיבשה וכן פעילי היישוב שנאבקו בשלטון הבריטי, ביניהם לוחמי אצ”ל, לח”י ועצורי “השבת השחורה”.

למחנה המעפילים >>

צילומים:אתר כרמלים, אתר המזגגה, אתרי מורשת.

קטגוריה :

טיולים באיזור שלנו